SENEST PÅ INSTAGRAM

Tænkte at det var blevet tid til at kaste endnu et blik på, hvad der er foregået på Instagram siden sidst. Der er mange der brokker sig over at Instagram efterhånden har udviklet sig til en visuel maddagbog, men det ser jeg altså ikke noget problem i. (Surprise!) Mad er trods alt en stor og vigtig del af ens hverdag, og det er altid skønt med lidt inspiration. Så sent som i morges, så jeg en der havde lagt et billede op af en lækker havregrød med blåbær og mandler, og gæt hvad jeg så fik til morgenmad den dag? :)

insta.jpgSiden sidst har jeg været nede og donere blod, som jeg skrev om her. Jeg har også lavet en græskarsuppe fra Jamie Oliver med det smukkeste orange hokkaidogræskar. I sidste weekend stod jeg meget tidligt op, hvilket krævede en stor kop kaffe på Århus banegård. Jeg kom også sent hjem, og sov inden flyet lettede.

insta2.jpgJeg gik tidligt i seng, og læste mit yndlingsmagasin i sengen. Især klage/spørgsmåls-siden er ofte ret underholdende. Jeg var i Magasin i torsdags og så en meget lille, men også meget dyr gryde. Der følte jeg mig for alvor som jyden i København. :) Jeg havde også fået nogle penge til at købe min egen julegave, nemlig et Hay sengetæppe i lyseblå/grå. Problemet var bare at det ikke kunne blive pakket ind, og derfor er det svært at gemme det væk i de næste 24 d.a.g.e! (Suk!) Der var 20% rabat på alt i Mad & Vin og derfor købte jeg også denne kvædete, som smager helt fantastisk. Jeg købte også en anden lille ting derinde, men den må I vente med at høre mere om til i morgen. :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

