“NYE” TALLERKENER

Jeg har vist slet ikke fået blogget om den seneste tilføjelse til min hvid riflet samling. Da Henrik havde fødselsdag havde han ønsket sig de dybe tallerkener, og forkælet som han er, så fik han 8 stk. :) Royal Copenhagen har lavet to slags dybe tallerkener, hvor dette er den nyeste og dybeste udgave. I starten var vi lidt skeptiske overfor denne model, da den måske var lidt mindre praktisk i opvaskeren. Men det har vist sig ikke at være noget problem og jeg nyder at have en dyb tallerken at spise havregryn af, da jeg er slem til at hælde for meget mælk i tallerkenen = mælk på tøj, gulv, sofa osv.! Man skal dog bare huske på, at denne tallerken rummer mere end de fleste, og man kan derfor nemt komme til at fylde for meget i den. Men det betegner jeg som et luksusproblem. :) Størrelsen gør også at den desuden kan fungere som skål til f.eks. frugt, en lille salat eller chips.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

4 svar til “NYE” TALLERKENER

  1. Anne (A+K) siger:

    Ih, hvor skønt :D Jeg elsker alt Royal Copenhagen stel – der er intet som at få noget nyt royalt porcelæn i skabene.

    – Anne

    • Haha, ja Anne, man bliver jo næsten helt royal selv! ;) Jeg er typen der bliver træt at de fleste ting efter en uge (derfor har jeg ingen tatoveringer), men netop RC bliver jeg ikke træt af. Måske man bare skulle få lavet én stor mussel tatovering på ryggen… :P

  2. Amalie siger:

    Jeg er netop begyndt at samle RC og købte sådanne to her, dog med tanke om at købe de andre dybe (ekspedienten gav mig de forkerte). Er du stadig glad for disse, for er virkelig i tvivl om jeg skal bytte dem :)

    • Jeg er så glad for dem, og synes især at de dybe tallerkener er super, da de er dejligt store = mælken skvulper aldrig over når man spiser cornflakes :) Mvh Helle

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

