EN LILLE VIDEO MED ET DEJLIGT BUDSKAB

En stor del af min hverdag går med at studere, bruge og fortolke medier i kraft af min uddannelse på medievidenskab. Jeg er specielt ret fascineret af tv-reklamer – når de er vellykkede, og indimellem støder man på noget godt, som man bare har lyst til at dele. Jeg fandt denne lille video, som handler om udviklingen i landbruget. Fra det lille landbrug til det industrialiserede landbrug og tilbage til det lille landbrug igen. Afsenderen er Chipotle, som er en amerikansk restaurantkæde, der brænder for at fødevarer skal være bæredygtige. Filmen er ret hyggelig og den gav mig faktisk lyst til at være en (endnu) mere bevidst forbruger. Så tag et kig, hvis du har lyst til at se en lille film med et godt budskab, og lytte til lidt skøn musik imens.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til EN LILLE VIDEO MED ET DEJLIGT BUDSKAB

  1. Meget hyggelig lille video .. og du har ret, den virker :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

