MADPLAN UGE 48

Av hvor er jeg øm i dag! Jeg er startet på Forsvarets trænings app, og selvom jeg bare starter ud med det lette niveau, så er det længe siden at mine mavemuskler har været så ømme efter gårsdagens core træning. Dagens konditionstræning var også ret hård (20 min. løb) men tror det skyldes den kolde luft, der får det til at gøre lidt ondt i hals og lunger. Men effekten er der, så app’en kan bestemt anbefales – og den er gratis! :)

Nå, nu til madplanen som I får lige her:

Tirsdag: Spinattærte med skinke og filodej

Onsdag: Pasta med parmaskinke, ricotta og rucola

Torsdag: Kylling med fuldkornscouscous, krydderurtedip og salat (+ evt. rester af tærten)

Fredag: Pizza med hhv. parmaskinke og bresaola + rucola og parmesan

Lørdag: Rester

Søndag: På café

Det var altså planen for denne uge. Alle retter er nogle jeg har lavet flere gange, men nogle gange er det også rart at lave mad på autopilot, hvor man ikke behøver at nærlæse opskriften.

Dette indlæg blev udgivet i Madplan. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

