NYT SOVEVÆRELSE

Jeg er ved at være godt og grundigt træt af mit (vores) soveværelse. Dels fordi det også skal fungere som kontor og dels fordi det er så lille, at sengen er nødt til at stå i et hjørne, delvist op ad en radiator.  Der findes muligvis større problemer i denne verden, men nogle gange kan de mindste ting altså give de største frustrationer. :) Jeg har tidligere fablet om sengetæpper, men nu griber det om sig, for jeg har fundet følgende ting, som jeg vil forsøge at få samlet sammen med tiden.

Lampen er fra Ikea, ligesom spejlet, træet og urtepotten. Puderne, sengetæppet og sølvkrukken er fra H&M. Lysestagerne er fra Day Home. Jeg ved godt at det bliver lidt gråt i gråt, men har planer om at finde et fint billede til væggen, og så kan jeg godt lide den ro som den grå farve giver. Jeg vil også gerne udskifte kontorstolen med en mere elegant model, hvor den bliver beklædt med et fåreskind. Nedenstående stol ville være et godt bud, men så skal der vist spares lidt op… :)

 Jeg har forresten ikke fået lavet en madplan for denne uge, da der er en del på programmet. Så det bliver vist “tøm-fryseren-uge.” :)

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

