SIDEN SIDST PÅ INSTAGRAM

Tænkte at det efterhånden var lidt tid siden, at jeg har lavet et instagram indlæg. Det er lidt forskelligt, hvor meget jeg bruger det. Nogle gange uploader jeg flere billeder på en dag, og andre gange kan der gå op til en uge hvor jeg ikke bruger det. Men jeg er dagligt derinde, for jeg synes det er lidt hyggeligt at få nogle hverdagsglimt fra mine venner og yndlingsbloggere.

Siden sidst har jeg bl.a. uploadet følgende:

For 3 uger siden tog jeg et billede af min have i efterårssolen. Tænk sig at det er så kort tid siden, at vi havde så dejligt vejr. Nu begynder det virkeligt at gå stærkt med at blive vinter. Nogle dage efter fik jeg anskaffet mig denne hårnål fra Gun Britt, som jeg stadigvæk er meget begejstret for. Du kan se hvordan den virker her. Jeg fik også bagt kanelsnegle til Henriks fødselsdag, og de smagte som en bid af himlen. Og så beviste Henrik endnu en gang at han er rigtig sød, da han gav mig denne Johan Bülow julekalender. :)

Siden sidst har jeg også inviteret min søster og hendes australier på hindbærsnitter, mums. Jeg har også nydt udsigten over Aalborg på vej hjem i flyet – elsker vinduespladsen! Da jeg læste Jyllandsposten blev jeg forarget over billedet af disse afskallede, grønne negle i en artikel, så det blev også lige luftet på instagram. :) Til sidst men ikke mindst var jeg i Rema1000, hvor jeg fandt 5 småkageforme til 20 kr. = kup!

Håber at I alle nyder weekenden. Jeg har bl.a. brugt dagen på at bage Meyers chokoboller, og i aften skal vi have lækre tykstegsbøffer med belgisk bearnaise (endnu et af Irmas gode produkter) og fritter. Og rødvin, naturligvis. Weekender er nu slet ikke så tosset…

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

