JYDEKAGER?

Jeg er på mange måder rigtig glad for Irma, og hvis jeg en dag vender tilbage til Jylland, så vil det formentlig også være Irma, som vil være noget af det jeg vil savne mest. Men men men, jeg begynder også at forstå, hvorfor det ikke slog igennem i Jylland. For da jeg sad og læste deres tilbudsavis igennem så jeg, at de sælger “jydekager”..?

På trods af at det er en dejlig lille småkage, så giver det mig altså bare endnu mere lyst til at fastholde navnet “københavnerstang” og opfordre alle vest for storebælt til at droppe navnet Lynstang, eller hvad den nu bliver kaldt, og fortsat kalde den lækre gule is for københavnerstang. Bare lige for at udligne morsomhederne. ;)

Må I allesammen have en dejlig weekend, hvad enten I foretrækker jøde- eller jydekager!

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

