EN PAKKE MED POSTEN

For noget tid siden blev jeg kontaktet af Reenberg’s, som spurgte om jeg ville anmelde nogle af deres produkter. Det ville jeg naturligvis gerne, og i går modtog jeg så denne kasse med nogle af deres produkter.

Jeg vil bruge den næste uges tid på at få testet produkterne, så jeg danne mig et ordentligt indtryk af, hvordan de fungerer i hverdagen, inden jeg kommer med en endelig anmeldelse. Indtil videre er jeg positivt overrasket, men som sagt vil der komme en anmeldelse af dem i løbet af næste uge. :)

Nu skal der arbejdes videre med opgaveskrivningen. Jeg har tændt et par stearinlys, lavet en kande kaffe samt en sund lille snackskål, og i baggrunden kører Mads og monopolet. Man kan jo lige så godt forsøge at få det bedste frem i noget kedeligt. Min opgave handler om Movember kampagnen, og det er heldigvis et emne der har vist sig at være ganske sjovt. Men selv det sjoveste kan jo blive lidt tørt i længden, når det skal dissekeres og beskrives akademisk korrekt. ;)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

