MADPLAN UGE 46

Selvom jeg ikke er på toppen i disse dage, og min største kærlighed p.t. hedder Otrivin, så skal I ikke snydes for en madplan. Sidste uges madplan blev stort set overholdt, men i går blev burgeren dog erstattet af tuna melt sandwiches, da ingen af os havde den store appetit.

Men sådan ser madplanen ud for denne uge:

Mandag: Laks med rösti af rodfrugter + spinatsalat

Tirsdag: Boller i karry – a la Thomas Madvigs

Onsdag: Rester fra tirsdag

Torsdag: Kylling i tomat med fuldkornspasta

Fredag: Pulled pork sandwich med sund coleslaw – jeg har nemlig ½ kg nakkefilet i fryseren, som gerne vil bruges

Lørdag og søndag henstår i det uvisse…

Det var ugens madplan. I morgen kommer der en opskrift på en lækker (og stærk) wokret med hjemmelavet karrypasta og tigerrejer. Kan I have en dejlig mandag. Nu vil jeg smutte over i Føtex og handle lidt ind til resten af ugen, og derefter hjem til en kop te og en lang pensumliste.

Dette indlæg blev udgivet i Madplan. Bogmærk permalinket.

4 svar til MADPLAN UGE 46

  1. ordinarypeeps siger:

    Hej! Jeg blogger selv på wordpress, og laver madplaner. Søger en opskrift på boller i karry a la Thomas Madvig, har du en?

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

