SYGLING

Jeg beklager de sidste par dages stilhed her på bloggen, men jeg er simpelthen rendt ind i en dum dum forkølelse. Det gjorde det formentlig ikke bedre at jeg kiggede lidt for dybt i rødvinsflasken i fredags, da vi besøgte nogle venner. ;) Så derfor står den på te, tv-serier og uldtæpper. Lige nu ser jeg The Wire, som kan anbefales til alle der er vild med politi vs. gangsters-serier.

Senere i dag kommer min søster på besøg med hendes mand. Da jeg ikke har det store overskud i disse dage, har jeg sat Henrik i sving med støvsugning og bagning. Man skal jo udnytte situationen når den opstår. :)

I fredags lavede jeg forresten dette brød af Claus Meyer, som var helt i top. Men mere om det senere.

Håber at I alle får en dejlig søndag. Jeg opdaterer forresten stadigvæk Instagram på trods af snue, så hvis du ikke allerede følger med, så er navnet “loquaciouslily”. 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

