MADPLAN UGE 45

Den seneste uge har været fyldt med masser af kage og god mad pga. fødselsdag. Derfor er madplanen i denne uge også lidt ekstra sund, da det vist er tiltrængt..! :)

Mandag: Fuldkornslasagne med salat

Tirsdag: Rester

Onsdag: Wok med tigerrejer

Torsdag: Speltrisotto med svampe og broccoli og dertil kylling

Fredag: Rester, men denne gang med laks

Lørdag: Spise hos venner

Søndag: Sunde burgere og dertil rodfrugtfritter

Det var planen for denne uge. Nu vil jeg vende tilbage til opgaveskrivningen. Derefter skal jeg ud og handle ind (når regnen stopper), og så vil jeg forsøge at lave verdens bedste knækbrød.

Forresten så lavede min svigermor i weekenden en rigtig lækker kartoffelroulade med persillepesto, som jeg lige vil anbefale til alle, der gerne vil servere kartofler på en anderledes måde. Den skal jeg helt sikkert forsøge mig med på et senere tidspunkt.

Dette indlæg blev udgivet i Madplan. Bogmærk permalinket.

2 svar til MADPLAN UGE 45

  1. Åhr den roulade ser fantastisk ud!!

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

