EN NY ASSISTENT

I går aftes sagde Henrik at han havde bestilt en ny barbermaskine, som nok kom med posten i dag, så jeg skulle lige kvittere for den når den ankom. Da postmanden ringer på døren, har han en kæmpe pakke i favnen, som bestemt ikke ligner en barbermaskine.

Jeg kigger på postmanden og siger “Jamen, hvad har han nu bestilt!” Hvortil han med sin tykke københavnerdialekt svarer “Ja, det ved jeg sgu ik’, men det ligner en røremaskine.” Min første reaktion var, at det kunne ikke passe, for det havde vi jo talt om at købe til jul. Men det var det altså, og nu står den i mit køkken og stråler. Det kan være at der kommer et indlæg om den når jeg lige har fået afprøvet den nogle gange.

Det viste sig at det var en fødselsdagsgave til ham selv, som han mente han havde fortjent efter en masse overarbejde. Men som man siger, når det regner på præsten, så drypper det på degnen, og jeg er mindst lige så begejstret for den som han er! :)

Hvad angår farven, så ville jeg helst have den i lyseblå eller hvid, og Henrik ville helst have den i sort eller hvid, så hvid blev det, og det tror jeg er et fornuftigt valg. Nu glæder jeg mig bare til at få afprøvet den, og smage de ting der kommer ud af den.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

