ØNSKER

Jeg er allerede blevet spurgt flere gange om, hvad jeg ønsker mig til jul – de fleste gange af min kære mor. ;) Det er ret tidligt, I know, men her er nogle af tingene jeg ønsker mig.

 

 

Uret er vist ret utopisk, men håber på at få det ind i stuen på et tidspunkt. Røremaskinen er jeg næsten sikker på at få, da Henrik og jeg har talt om at give den til hinanden i julegave – fornuftig kæreste, hva’? ;) Men jeg ved endnu ikke om det ender med at blive den lyseblå, selvom den er noget så fin.

Plakaterne er til soveværelset, og det samme med sengetøjet og et gråt sengetæppe. Er dog i tvivl om det giver nogen mening at ønske sig begge dele, da man næppe har lyst til at dække et fint sengesæt til med et tæppe. :)

Filtkurven ønsker jeg mig et par stykker af og de skal være i stuen og fungere som opbevaring til magasiner/dvd’er. Lysestagerne er jeg ret forelsket i, og de skal også være i stuen. Yndlingssæben med lavendel/oliven skal ud på badeværelset sammen med duftpindene. Og til sidst, men ikke mindst skal tallerkenerne fungere som desserttallerkener.

Ak ja, der skal nok komme endnu flere ønsker inden vi når julen, men jeg kan aldrig finde på noget når vi kommer til december, hvorimod ønskerne hober sig op når der er laaang tid til gavetid. Så det er med at få dem skrevet ned i god tid. :)

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

