MADPLAN UGE 43

Igen er madplanen blevet en dag forsinket, men I får den nu alligevel fra ugens start. Denne uges madplan ser således ud:

Mandag: Spaghetti & Meatballs – elsker den ret!

Tirsdag: Jordskokkesuppe med chorizo

Onsdag: Svinegryde med æbler

Torsdag: Rester fra onsdag

Fredag: Tortillas med oksekød og hele pivtøjet

Lørdag: Rester fra fredag

Det er nu skønt at have planlagt ugens aftensmad, og handlet det meste ind. Lige i øjeblikket bruger jeg denne madplan, da den er dejligt overskuelig, og det er rart med indkøbslisten i højre side. Så bliver den bare printet ud, fyldt ud og hængt op på køleskabet. Når planen er udløbet sætter jeg den i en mappe sammen med de tidligere madplaner, så jeg kan hente inspiration på et senere tidspunkt.

Derudover bruger jeg ofte Tilbudsugen, som kan give et overblik over, hvilke butikker der har tilbud på de ting jeg mangler. Det er bare lidt mere overskueligt end at kigge alle tilbudsaviserne igennem.

Dette indlæg blev udgivet i Madplan. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

