AMERIKANSK KOGEBOG OG SHOPPING I MAGASIN

Da vi var inde i Magasin i dag, så jeg at der var et par amerikanske kvinder, som var i gang med at lave nogle ret sjove rice krispies treats, der var pyntet med smeltet chokolade og sat på en pind. Årsagen var, at de havde lavet en kogebog ved navn American Pie, som indeholder deres familieopskrifter på en masse søde sager. Det så ret lækkert ud, og hvis det ikke var fordi at vi lige havde brugt en masse penge på håndklæder, så tror jeg faktisk at jeg havde købt bogen. Både fordi den så virkelig fin ud, men også fordi at forfatterne virkede meget søde og imødekommende. Men så er der noget til juleønskesedlen. :)

Ang. håndklæder, så har vi længe talt om, at det ville være rart, hvis ens håndklæder matchede, så vi fandt nogle i koksgrå i amerikansk bomuld (der begynder snart at tegne sig et amerikansk tema, haha.), som jeg allerede havde et par stykker af, og de har været rigtig gode. Derudover var det bare et plus at der var 50 % rabat på alle Magasins håndklæder. Til sidst, men ikke mindst købte vi også et Zassenhaus minutur i stål, for de små billige digitale går hele tiden i stykker.

Nu vil jeg smutte i køkkenet og lave Nigellas sennepskoteletter med ovnbagte fritter og salat. Til dessert er der citronfromage, som jeg aldrig har prøvet at lave før, så er lidt spændt på resultatet. :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

