SENGETÆPPER

Det rum i min lejlighed, som jeg synes trænger til det største løft er mit soveværelse. Det er bare hvidt og kedeligt, og trænger i den grad til noget hygge. En af måderne at få det på, kunne være at anskaffe sig et sengetæppe og nogle puder. Jeg har været inde på ellos’ hjemmeside, som har nogle rigtig fine boligting (ja, det passer altså!) med mærker såsom Zara Home.

Her er nogle forskellige sengetæpper, som jeg synes er ret flotte. Nogle er måske en smule for romantiske til min smag, men jeg tænker at de ville passe ud i mit fiktive bjælke-sommerhus, haha! De er alle ret neutrale i farven, men det synes jeg også passer bedst til et soveværelse. Hvis du klikker på billedet kommer du direkte ind på ellos’ webshop, hvor du kan læse mere om produktet.

Farvevarianter: Grå, grøn, karry og beige, 399 kr.

Grå, 799 kr.

Hvid, 799 kr.

Kaki, grå, beige, hvid. 299 kr.

Hvid, 250 kr.

Hvid, 599 kr.

Grå, beige, hvid. 699 kr.

Blå, 700 kr.

Sølvfarvet, 799 kr.

Dette indlæg blev udgivet i Bolig. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

