HJEMTUR

Efter en weekend med barnedåb og hygge med svigerfamilien i det nordjyske, så er det blevet tid til at tage hjem. Jeg lavede dette indlæg i går, da jeg ikke synes at I skulle snydes for et lille luftbillede, som blev taget på vej til Aalborg. Vi flyver nemlig altid når vi skal op til svigerfamilien, da turen til Frederikshavn tager 6 timer i tog hver vej, så det er ikke en tur man har lyst til at tage bare for et par dage. Derudover er prisen næsten den samme, som hvis man tog toget, og det tager kun en times tid fra, at jeg smutter ud af døren og til jeg er i Aalborg. Bekvemmeligheden længe leve!

Nu håber jeg bare at flyveturen hjem bliver rolig og god. Jeg har nemlig stadigvæk mareridt efter en flyvetur, hvor flyet vippede voldsomt da det lettede og som undervejs lavede nogle meget skarpe vendinger og havde en ubehagelig landing. Det viste sig også, at piloten ikke havde prøvet at flyve med passagerer før, og det kunne mærkes! Der er ikke noget som en dårlig flyvetur, der kan fremprovokere flyskræk.

Kan I forresten gætte hvilken ø, som jeg har fanget på billedet?

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

