EBAY FRISTELSER VOL. 2

Jeg har igen været inde og lure på ebay, og her er nogle af de fine, sjove eller praktiske ting jeg fandt.

Hvis vi starter fra øverste venstre hjørne og bevæger os mod højre:

24 stk halloween papirforme med figur på pind; 52 kr. inkl. porto. 9 forskellige metalforme med julemotiv; 52 kr. inkl. porto. 3 stk. halloween metalforme; 35 kr. inkl. porto. To silikonemåtter; 68 kr. inkl. porto. Macaron silikonemåtte; 28 kr. inkl. porto. Lyserød silikoneform; 19 kr. inkl. porto.

Jeg synes selv at muffinformene er ret sjove, og specielt den med græsset. Hvad angår juleformene, så ved jeg at det er tidligt, men hvis der er op til en måneds leveringstid, så er det med at være ude i god tid.

Bagearkene i silikone er jeg selv fan af, da det er dejligt nemt at rengøre efter man har æltet dej eller rullet småkagedej. Man skal dog huske at lægge en fugtig karklud under måtten, så den ikke flytter sig. Imerco har også en på tilbud lige nu til 70 kr.                     Jeg ved virkelig ikke om det er dumt eller smart med sådan en bagemåtte til macarons, men hvis man altid tegner cirkler på bagepapiret, så sparer man selvfølgelig noget tid ved at vælge denne løsning.

Nu skal jeg virkelig i gang med at pakke, for jeg skal flyve om 4 timer, og fik ikke pakket i går, typisk. Henrik har heller ikke pakket, og han har kun ½ time fra han kommer hjem fra arbejde og til vi skal afsted, endnu mere typisk! ;)

Note: Vær opmærksom på at nogle af de viste produkter kan være udsolgt siden dette indlæg blev skrevet, eller at prisen er ændret. 

 

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

