SENEST PÅ INSTAGRAM

Her får I en lille oversigt over, hvad der bl.a. er sket på min Instagram siden sidst:

Vi tager den fra øverste venstre og mod højre: Lækre macarons fra Ladurée, fine citater på min Yogi te – den med lakrids/mint som smager så godt!, nybagt valnøddebrød med lakrids, gulerodscupcakes efter denne opskrift, middagslur med min mors maine coon og til sidst, men ikke mindst et billede af de dejligste friluftspiger. ;)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til SENEST PÅ INSTAGRAM

  1. Dejlige billeder :) rigtigt efterår og hygge!

    • Ja, det er altså en lidt hyggelig app, og man kan virkelig se årstidernes skiften ud fra ens billedsamling. Dine strikkebilleder var også spot on til årstiden, og mindede mig om at jeg skal lære at strikke andet end firkanter, da jeg efterhånden har rigeligt halstørklæder og grydelapper!

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

