EBAY FRISTELSER

Ja, hvad man efterhånden ikke kan finde på internettet! Efter lidt søgen på ebay fandt jeg nogle køkkenting, som jeg enten fandt geniale, tossede eller begge dele. Her er de:

 

 

 

 

 

 

F.eks. disse briller til når man snitter løg. For det er bare besværligt at stå i køkkenet 2 min. inden gæsterne ankommer, og ens øjne løber i vand fordi man lige skal have snittet 2-3 løg til middagen. Pludselig triller tårene ned af kinderne og mascaraen er ud over det hele. Løsningen er denne, og den er lyserød :) Pris: 154 kr. inkl. porto, og de kan findes lige her.

Jeg fandt også disse fine silikonekopper, som er beregnet til cupcakes. Måske er de en smule overflødige, men yndige er de altså! De koster ca. 60 kr. inkl. porto fra England, og du kan købe dem her.

En sidste ting jeg fandt var denne spatel til frosting. På en måde er den helt vildt smart, men på den anden side kan man jo bare bruge en smal dejskraber eller almindelig spatel… Den koster 62 kr. inkl. porto lige her.

Ja, det er nemt at blive forført af alle de fikse ting man kan finde på ebay! Jeg har handlet derinde flere gange, og har aldrig haft dårlige oplevelser. Det eneste minus er, at leveringstiden nogle gange kan være lang, men der plejer at være oplyst en estimeret leveringstid. Derudover skal man have oprettet en Paypal konto, men det er forholdsvist nemt, og derefter er man good to go.

Note: Vær opmærksom på at nogle af de viste produkter kan være udsolgt siden dette indlæg blev skrevet, eller at prisen er ændret. 

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing. Bogmærk permalinket.

2 svar til EBAY FRISTELSER

  1. K siger:

    Virkelig lækkert med et indlæg over ebay-bagefristelser – Skønt
    Synes det er svært at finde rundt derinde – Der er så meget.

    Så hvis du i fremtiden støder på noget, må du meget gerne dele igen :-)

    • Hej K
      Dejligt at du kan lide indlægget! Jeg lover at lave en deler, hvis jeg støder på noget interessant igen – og ja, der er altså også meget bras derinde. ;)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

