BOGTILBUD I FØTEX

Da jeg lige var i Føtex for at hente en bakke æg, var der to bøger som sneg sig ned i kurven. Jeg havde ellers lovet mig selv, at jeg ikke skulle have flere kogebøger foreløbigt, men sådan kan det jo gå, når Føtex sælger lækre kogebøger for 99 kr. Jeg ville egentlig også have haft Jamie på 30 min., men den var allerede udsolgt. Heldigvis var der én Nigella bog tilbage, så jeg tog det som et tegn på at den skulle være min. ;) Min bogreol var fyldt til bristepunktet, så jeg smed et par bøger ud, og har lagt nogle (undervisnings)bøger op på loftet, så der er plads til mine nye bøger – og flere til…

Tilbuddet gælder fra på søndag og den kommende uge, men jeg var så heldig at finde disse i dag.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til BOGTILBUD I FØTEX

  1. Jeg har også begge bøger. Jeg er især vild med Brændende Kærlighed!

    • Den er også rigtig fin. Det er dog sjældent, at jeg har lyst til at lave de gamle danske retter, men nu har jeg da opskrifterne når lysten melder sig :) Jeg er faktisk ret begejstret for Nigella, men jeg elsker også teksttunge kogebøger.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

