SENESTE INDKØB

Da jeg var i sommerhus havde en af mine veninder medbragt en bøtte chai fra David Rio (den orange), og den smagte helt forrygende. Jeg har tidligere drukket den på et par caféer, men det ville være lækkert at have den stående derhjemme. I mandags bestilte jeg derfor nogle prøver på David Rio chai, da jeg gerne vil købe en bøtte, men ikke vidste hvilken jeg skulle vælge. De koster alligevel 120 kr. for 400 g, så jeg ville være sikker på at jeg valgte rigtigt. :) Derudover købte jeg en bøtte lakridspulver fra Johan Bülow, da der er en masse ting som jeg gerne vil prøve at lave med lakrids i. Som en gratis gave kunne man vælge at få tre breve Pukka te, som jeg glæder mig til at smage. Måske de også kan hjælpe lidt på forkølelsen. Jeg bestilte forresten hos Ren velvære, og pakken kom efter to dage, så jeg var tilfreds. :)

Jeg har allerede prøvesmagt den sukkerfri variant af chai’en, og var positivt overrasket. Den er ligesom den originale orange, men er sødet med sødemidlet Splenda. I den sukkerfri er der 65 kalorier pr. kop og i den orange alm. udgave er der 140 kalorier, så der er trods alt lidt at spare. :)

Note: Pukka teen med lakrids og kanel er overraskende lækker, og en rigtig vinter/hygge te. 

Dette indlæg blev udgivet i Drikke. Bogmærk permalinket.

2 svar til SENESTE INDKØB

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

