MACARONS FRA LADURÉE

For en uge siden fik jeg min søster på besøg til en kop kaffe. Hun kom direkte fra Paris, så hun havde købt macarons fra Ladurée, og hvilke macarons. Her må jeg tage hatten af for at have skabt en gennemført luksus kageoplevelse. Kagerne lå i en fin lysegrøn papæske med sølvmønster, og var omsluttet af silkepapir. Det kunne den lokale bager godt tage ved lære af, når jeg køber min høje snegl om søndagen. ;) Det var svært at holde mundvandet tilbage, når man så de fine kager ligge som perler på en snor. Smagsvarianterne var jordbær med noget skumfiduslignende indhold, mocca, hindbær og chokolade. Mine favoritter var nok den med kaffe og hindbær, for de smagte virkelig igennnem. :)

Har du lyst til at vide mere om Ladurée, så besøg deres hjemmeside her. Den er lige så gennemført som indpakningen.

Dette indlæg blev udgivet i Desserter og kager. Bogmærk permalinket.

2 svar til MACARONS FRA LADURÉE

  1. Camilla siger:

    Mmmmm – det kan godt være, at de er en smule hypede, men jeg synes også at de smager sindsygt godt! Ja, og den smukkeste indpakning, og de fineste farver – I love them :)

    • Ja, det er helt utroligt så hypede de er, men også fascinerende at en kage kan få sådan et image. Gad vide hvilken kage der bliver den næste? :) Men de er altså også ret fantastiske med alle farverne og smagsvarianterne. En rigtig pigekage. :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

