HALV PRIS PÅ BIO PÅ SØNDAG

Selvom det ikke har så meget med mad at gøre, så vil jeg lige minde jer om, at der på søndag er halv pris på film i alle landets biografer. Det skyldes den tilbagevendende begivenhed “Den store biografdag”, og der er derfor ikke nogen undskyldning for at blive derhjemme og se genudsendelser i flimrekassen. Men skynd dig at bestil plads, da de ryger hurtigt. Jeg har allerede bestilt to billetter til Kapringen, og kom af med 90 kr. inkl. reservationsgebyr. Sidst jeg kom så billigt i biografen var i 90’erne. :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til HALV PRIS PÅ BIO PÅ SØNDAG

  1. I KNOW! Søs og jeg skal også afsted. VI skal se Ted :D

    • Den tror jeg også er god! Jeg ville have set den skaldede frisør, men der blev nedlagt veto. Så nu står den på Kapringen, men den har også fået gode anmeldelser. God tur! :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

