PÅ VEJ HJEM

image

Efter den mest fantastiske weekend i det bedste selskab, kan jeg nu vende snuden mod staden. Jeg er dog lidt sur på Frederikshavn og omegn over, at de ikke kunne levere et bedre vejr, når jeg endelig var på de kanter. ;) Jeg fik også shoppet lidt, og blev varm om hjertet over tilstedeværelsen af kundeservice i det nordjyske. :) Det er en seriøs mangelvare i f.eks. Amager centret! Vejret gav dog anledning til at drikke varm kakao med flødeskum OG vaniljeis – hvorfor vælge når man kan få begge dele..?
Jeg regner med at der kommer et lille indlæg om turen en af de kommende dage.
Nu vil jeg gerne snart ud af dette tog og nyde resten af søndagen. :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

