AJO BLANCO

I weekenden lavede jeg denne spanske suppe til frokost. Både brødrene Price og Annemad har lavet suppen i deres programmer, så jeg tænkte at nu var det min tur. Jeg havde en masse tørt brød til at ligge, så det var derfor den perfekte anledning til at prøve suppen. Desværre var det ikke lige min kop te, og jeg tror ikke at jeg kommer til at lave den igen. Den er lidt for sød og tyk til min smag, og så tror jeg at min suppe fik lidt for meget hvidløg. Men I skulle have et billede af den, og hvis der er nogen som alligevel har lyst til at prøve suppen, så fulgte jeg denne opskrift fra Annemad. Dog tilsatte jeg næsten dobbelt så meget vand, og alligevel var suppen tyk. Men prøv dig frem, hvis du har lyst. :)

Nu vil jeg gøre mig klar til at komme i sommerhus med mine fantastiske veninder. På trods af at vi er blevet spredt for alle vinde, så er det dejligt at vi stadigvæk kan stikke hovederne sammen. Denne gang bliver det i Nordjylland, nærmere bestemt Bratten, hvor den står på hygge, rødvin og lidt mere hygge. Må I alle få en dejlig weekend.

Dette indlæg blev udgivet i Middagsmad. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

