MAD VOL. 2

Så kom bogstaverne op, og jeg er rigtig glad for resultatet. Væggen er lavet af mursten, så jeg frygtede lidt, at jeg skulle i gang med boremaskinen. Men heldigvis kom jeg i tanke om den geniale opfindelse; dobbeltklæbende tape! Så ned til den nærmeste Røverkøb (Sjællands svar på en mini Silvan), hvor jeg købte noget tape der hedder No more nails. En meter af denne tape kan holde 120 kg., så de små stykker jeg klippede af var mere end rigeligt til at holde bogstaverne på plads. Nemt og hurtigt. :)

Billedet er taget lidt skævt, men IRL er bogstaverne i vatter! ;)

Dette indlæg blev udgivet i Bolig. Bogmærk permalinket.

2 svar til MAD VOL. 2

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

