MAD

Jeg har i månedsvis ledt efter bogstaverne m, a og d, og i dag lykkedes det endelig. Jeg havde det krav at bogstaverne skulle være i samme størrelse og skrifttype, og jeg har været nærmest hele landet rundt + ebay, men uden held, da der altid manglede mindst et af bogstaverne. Men da jeg var inde i Tigeren for at kigge efter noget helt andet, faldt jeg over disse bogstaver til 20 kr. stykket = KUP! Så nu skal de op på min køkkenvæg, og jeg glæder mig til at se det endelige resultat. :)

Der var forresten også bogstaverne L, e, v, n, S og &, og måske nogle flere som jeg ikke lige lagde mærke til.  Men nu er tippet givet videre. :)

Dette indlæg blev udgivet i Bolig. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

