ENCHILADAS MED KYLLING & BØNNER

Lige siden jeg så Sex & the City, hvor Mirandas sorte (og lækre!!) læge-kæreste laver enchiladas til hende, har jeg haft lyst til at prøve dem. Så i går skulle det være, og det er bestemt ikke sidste gang. Man kan sagtens udelade bønnerne, men jeg synes at de giver lidt fylde til retten. Ostemængden kan der også snildt skæres ned på, hvis man gerne vil spare lidt på kalorierne. :) De er ret mættende, og jeg kunne kun spise en enkelt + lidt salat, men så er der til gengæld lækre rester til i aften. Har du lavet dem lidt for spicy, så kan jeg anbefale at servere dem med en klat cremefraiche ved siden af.

Opskriften får I lige her:

Dette indlæg blev udgivet i Aftensmad. Bogmærk permalinket.

2 svar til ENCHILADAS MED KYLLING & BØNNER

  1. Mette siger:

    Mmm ser lækkert ud! Jeg har også haft lyst til at smage enchiladas lige siden jeg så det samme afsnit!! Hvor sjovt :-)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

