PUDER

Her på matriklen er der delte meninger om puder, herunder deres tilstedeværelse og særligt deres funktion. Jeg hader skæve og bulede puder, men det er uundgåeligt når man bor sammen med en, som mener at de skal bruges som nakkestøtte når man ligger på sofaen.  Ak ja, men ikke desto mindre er puder fantastiske til at give lidt farve til en kedelig stue, og de er nemme at udskifte. Jeg har været inde på etsy og har fundet nogle forskellige puder i forskellige stilarter, så der er lidt til enhver smag. Puderne koster mellem kr. 84-kr. 245, og flere af dem fås i forskellige farver. Men husk at medregne porto. :)

3 beige puder, kr. 184 pr. stk., gul pude, kr. 215, blå/hvid pude, kr. 84, grå pude med gul blomst, kr. 196, grå/hvide zig zag puder, kr. 184 pr. stk., blomstret pude, kr. 154, grå pude med stofblomst, kr. 245, pude med sommerfugle i filt, kr. 233, pude med flerfarvet fjer, kr. 208, sort fugl, kr. 183, lysegrå pude med hvide fjer, kr. 208.

 

 

Dette indlæg blev udgivet i Bolig. Bogmærk permalinket.

4 svar til PUDER

  1. Jeg elsker også puder, men jeg er heller ikk god til dem. Jeg bliver ked af det når gæster sidde på dem ect. XD men ja, lækre puder!

    • Ja, det er altså lidt af et dilemma mht. komfort vs. pæne puder. Løsningen må være at have et par gamle puder liggende til dem der absolut skal sidde på en pude :)

  2. Mette siger:

    Arhj hvor er der da bare nogle fine imellem! Jeg har det på samme måde med mine puder – det er ikke så sjovt når de bliver maste og krøllede :/

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

