MINI CHEESECAKES MED BLÅBÆR

Jeg lavede disse cheesecakes for et par dage siden, efter at have set dem i bladet “Bageliv”. Opskriften stammer oprindeligt fra Sarah, og I kan finde opskriften, blot med jordbær i stedet for blåbær, inde på hendes blog. Jeg vil nemlig ikke gengive opskriften, for jeg synes ikke at de var en succes. Normalt er jeg ellers ret begejstret for Sarahs opskrifter, men denne her var ikke lige mig. For det første passede mængden af bund ikke, så jeg havde ca. en halv portion i overskud. Og for det andet synes jeg at de smagte lidt af risengrød – sandsynligvis fordi der er kanel i bunden. Men selve ostefyldet smagte fint, men der var bare for lidt fyld og for meget bund. Derudover begyndte noget af bunden at flyde op og blande sig med fyldet, men det kan være min skyld, hvis jeg ikke har presset kiksebunden hårdt nok inden bagningen.

Men I skulle ikke snydes for et billede og en kommentar, og med lidt ændringer i mængdeangivelserne og mindre (eller intet) kanel, så tror jeg at de kunne blive ganske lækre. :)

Dette indlæg blev udgivet i Desserter og kager. Bogmærk permalinket.

2 svar til MINI CHEESECAKES MED BLÅBÆR

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

