IKEA OG AFTENTUR TIL DRAGØR

Jeg havde lejet en bil i fredags, så Henrik og jeg kunne få ordnet nogle ærinder, og derudover havde vi længe talt om at tage en tur til Dragør. Så vi startede med at køre i Harald Nyborg og købe værktøj (gaaab) og derefter tog vi til Ikea. (weee!) For ca. 3 uger siden forudså jeg, at jeg indenfor en måned ville købe et lignende træ, som det Henrik havde købt til kontoret, og ganske rigtig. Ikea havde nemlig sat deres små træer ned til 149 kr., og selvom jeg oprindeligt ville have haft et af dem uden potte, så viste det sig at de allerede var begyndt at tabe bladene, så det blev et af dem i potter i stedet. Derudover købte jeg lidt duftlys til badeværelset, gavepapir, nogle glasbrikker og en vandkande.

Bagefter kørte vi som sagt til Dragør, hvor vi gik op på fortet og nød udsigten ud over vandet og Øresundsbroen. Billedkvaliteten er dog ikke super, da det var ved at blive mørkt.

På vej op til fortet vrimlede det med vinbjergsnegle, og et par af dem blev også foreviget.

Til sidst får I lige et billede ind over Dragør, som er en rigtig hyggelig og meget gammel by. Der er mange smalle brostensbelagte gader med små gule huse, som alle er holdt i samme gule farve. Med en lille bybil og et gult byhus i en af de gamle gader, så ville jeg være glad og tilpas. :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

