NYT TIL KAGEBORDET

Og her mener jeg ikke frugten, for det har sjældent noget at gøre på mit kagebord med mindre, at det indgår i kagen. ;) Jeg så at Imerco havde tilbud på et Pillivuyt lagkagefad, og jeg har længe gået og manglet sådan et, for kager bliver bare finere når de præsenteres ordentligt. Jeg ville egentlig helst have et mega mussel kagefad, men fornuften satte ind, og det blev i stedet dette til 250 kr. (normalpris 400 kr.), som måler 30 cm. i dia.

Så nu glæder jeg mig til at servere lækre kager på dette fad. Nu vil jeg smutte igen for minuturet ringer, og mine biscotti er færdige. Men mere om dem senere. :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til NYT TIL KAGEBORDET

  1. Pernille siger:

    ih det har jeg også! jeg elsker det.. yes.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

