SES VI PÅ INSTAGRAM?

Som så mange andre er jeg også blevet ret begejstret for instagram (læser jo medievidenskab, så er lidt miljøskadet..), og synes at det er ret hyggeligt at følge visuelt med hos venner, familiemedlemmer og andre bloggere. Men jeg tænkte at det også kunne være ret sjovt at følge jer læsere, og få et lille indblik i hvem det er som læser med. :) Så hvis du har lyst til at følge mig, hedder jeg loquaciouslily.  Jeg er ikke den mest ihærdige instagrammer, men jeg forsøger at lægge billeder op et par gange om ugen. :)

Håber at vi ses på instagram!

 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

