HYGGEDAG & DIY

I dag har jeg rigtig hygget mig i den danske sommervarme. Vi fik nogle venner på besøg i eftermiddags til iskaffe og kager fra Lagkagehuset, så det var ren nydelse på højeste plan. Da gæsterne var taget hjem fortsatte vi hyggen, og tændte op i grillen. Så med lys i lanterne på altanen og rødvin i glasset, satte det et dejligt punktum på dagen. Derudover har jeg jo gået og arbejdet lidt på et DIY projekt, og kan nu stolt fremvise denne pude, som jeg selv har syet i hånden.

Jeg er bestemt ikke en ørn til at sy, men det lykkedes mig alligevel at få den lavet. Jeg har nemlig købt et billede, der skal hænge over sofaen, hvori der indgår forskellige blå farver, så det virkede oplagt at puden skulle være blå. Det har faktisk været lidt af en udfordring, at finde farver der passer til en beige-brun sofa uden at det bliver for kedeligt (ikke ligefrem brain science, I know ;), men de fleste indretningsfolk anbefaler faktisk blå, da det er komplementærfarve til brun. Jeg skal også have lavet endnu en pude i et andet mønster, men der går nok lige et par dage før jeg kaster mig over den. Den turkise pude er forresten fra Søstrene Grene, hvis nogen skulle være interesseret :)

Dette indlæg blev udgivet i Bolig. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

