GAVEREGN

Så blev fødselsdagen overstået, og jeg havde en rigtig dejlig dag. Jeg var så heldig at få nogle skønne gaver, og tænkte at der måske var nogen der gerne ville se dem. :) Gryden fik jeg af Henrik, og det er en som har stået på min ønskeseddel i et par år efterhånden. Farven hedder coastal blue, og jeg er helt vild med den. Mener at gryden rummer 4,2 l., så der er god plads til lækre simreretter eller et stort grydebrød. :) Han gav mig forresten også redskabsholderen i samme farve, så nu kan jeg godt fjerne den gamle glasbeholder uden låg, som tidligere blev brugt til formålet. ;) Middagstallerkenerne fik jeg af min mor, så nu kan jeg få udvidet min beskedne hvid riflet-samling. Kagespaden fra Georg Jensen fik jeg af nogle gode venner, og bukserne og blusen fra hhv. Karmameju (de er seriøst lækre!!) og Moshi moshi mind er en gave fra svigerforældrene. Orkidéen er faktisk en gave fra mig selv (det må man altså gerne!), da min gamle orkidé visnede, og heldigvis havde Bilka 3-grenede orkidéer til 70 kr. Derudover har jeg et par gaver til gode, og det er slet ikke dårligt. :)

Her er lidt ekstra billeder fra min fødselsdag:

Blomster fra Henrik. Eeeelsker hortensia og gerbera, så det var godt ramt :)

Yndlingsisen, og helst i kombination med bananskiver og chokoladesauce. :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til GAVEREGN

  1. Mette siger:

    Fantastiske gave. Dejligt, at du havde en god dag :-)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

