NEKTARINJUICE MED VANDMELON

I morges lavede jeg denne forfriskende sag, som kom til verden ved lidt af en tilfældighed. Jeg havde nemlig en masse nektariner i frugtskålen, som jeg ville bruge til en juice. Men det viste sig at de var lidt for syrlige, så jeg tilsatte noget vandmelon, som gav den lidt sødme. Derudover røg der lige lidt lys sirup og lidt mynteblade ned i blenderen, og sammen med masser af is og lidt vand, blev denne juice indtaget med nybagte boller og flag på bordet. :)

Opskriften giver 2 store glas:

  • 4 nektariner uden skræl og sten.
  • 1 skive vandmelon som svarer til ca. 1/8 af en alm. vandmelon
  • 12 isterninger
  • 1 dl vand
  • Evt. lidt sirup og 3-4 mynteblade

Blend hele molevitten og hæld op i to glas.

Dette indlæg blev udgivet i Drikke. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

