FØDSELSDAGSBARNET

…er mig! :)

I dag bliver jeg 24 somre, og det skal fejres! Så i dag kommer til at stå i kagebagningens tegn. Derudover har jeg nogle DIY projekter, som der skal handles ind til, så jeg tager muligvis et smut i Fields senere. I aften tror jeg at den står på pizza. Jeg bor nemlig kun et par hundrede meter fra verdens bedste pizzaria, som laver de pizzaer der kommer tættest på de bedste jeg har fået i Italien. Og mon ikke at der bliver åbnet en flaske rødvin dertil. :)

Håber at I alle får en rigtig dejlig dag. Jeg vil gøre mit bedste for at solen kommer til at skinne på jer alle. ;)

 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

4 svar til FØDSELSDAGSBARNET

  1. Stort tillykke! Og det lyder som en dejlig dag :)

  2. Camilla siger:

    Stort tillykke med fødeslsdagen, håber du får en fantastisk dag :o)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

