TILBAGE I BYEN

Efter 5 festlige og hektiske dage i det nordjyske, hvor venner og familie blev samlet til stor festivitas, er jeg nu tilbage i byen. Så i dette øjeblik sidder jeg på altanen, og nyder stilheden med en lille kop kaffe og solens stråler på mine fødder. Tomatplanten på billedet bød mig velkommen med nogle smukke, lune tomater, som jeg glæder mig til at sætte tænderne i. Det er en lille busktomat, som er ret effektiv. :)

Men stilheden skal ikke vare ved for længe, for jeg har nemlig fødselsdag på torsdag! Så jeg vil samle nogle venner til et stort kagebord, hvor der rigtig skal hygges igennem. Jeg går dog stadigvæk og overvejer hvad jeg skal ønske mig(!) så jeg tror at jeg vil forsøge at samle nogle af ønskerne, og lægge dem ind på bloggen. Egentlig burde man være bedre til at skrive det ned, så snart man kommer på noget at ønske sig, men så forudsigende er jeg desværre ikke. :)

Må I alle få en dejlig dag.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

