FØDSELSDAGSØNSKER

Efter nøje overvejelse er jeg endelig kommet frem til nogle forskellige ønsker, og her er de:

Jeg forventer ikke at få dem allesammen, men jeg synes at det er et godt udgangspunkt. :) Lampen ønsker jeg mig egentlig to af, så de kan hænge ved sofaen og give lidt lys på de mørke aftener, som vi går alt for hurtigt i møde. Den hedder Bulb, og koster 699 kr. Stolen har jeg længe gået og luret på, og den står vist til 2600 kr. Kageopsatsen kan vist få alle kager til at se lækre ud, og koster 1250 kr., men kan ofte findes billigere i 2. sortering. I jagten på at opnå sprøde bunde, ønsker jeg mig en lavasten og et tærtefad med løs bund. De koster hhv. 399 kr. og 99 kr. og kan findes hos H.W. Larsen. Bestikket er fra Georg Jensen og hedder Copenhagen. Skærebrættet i oliventræ er herfra, og koster 499 kr. Desuden vil jeg gerne samle på Hvid riflet fra Royal Copenhagen, som vil stå flot til alt lige fra det fine bestik, til kageopsatsen samt det rå skærebræt. Til sidst men ikke mindst, så ønsker jeg mig abonnementer, og Boligmagasinet har et fint tilbud med 3 blade og en vase for 99 kr. + porto.

Det var vist det. Nu må det altså gerne blive torsdag… :)

 

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing. Bogmærk permalinket.

2 svar til FØDSELSDAGSØNSKER

  1. Pernille siger:

    Coool! Lækre ønsker!

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

