HYGGETID!

Så skal der hygges! For jeg er (endelig!) blevet færdig med min opgave!!! 51 sider er blevet skrevet, printet og hæftet, og er klar til aflevering. Så derfor vil jeg nu forkæle mig selv med lidt lækkerier, en kop varm the og gamle blade, mens regnen siler ned udenfor. Rendyrket afslapning når det er aller bedst. Måske jeg også kigger forbi ebay i løbet af dagen, for har planer om at udvide min parfumesamling med warm cotton fra Clean. Den er nemlig perfekt på de dage, hvor man bare har lyst til at dufte ren og nyvasket, hvilket er ret ofte for mit vedkommende. ;)

Må I alle have en dejlig dag.

Psst… I morgen kommer der en opskrift på en smækker lækker citronrisotto, så husk at kigge forbi! :)

 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til HYGGETID!

  1. Pernille siger:

    Det ser rigtigt hyggeligt ud! Jeg elsker det der BageLiv.. kunne godt tænke mig der kom nogle flere af dem :P

    • Ja, det er virkelig et godt blad! Har allerede læst det et par gange, og jeg bliver lækkersulten hver gang. Lad os krydse fingre for at de laver nogle flere af dem :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

