MORGENJUICE OG BRØD FRA MEYERS BAGERI

Det er slet ikke tosset at starte dagen med frisklavet juice og et super lækkert ølandshvedebrød. Jeg havde nemlig været inde i byen i går, for at købe nogle puder, og da jeg skulle med metroen ved Kongens Nytorv, kunne jeg dufte de lækre brød og kager fra Meyers Bageri, så jeg smuttede lige forbi og købte et brød med hjem. Og hvilket brød! Det er sejt, saftigt og har en sprød skorpe, mums mums mums… :) I mens jeg gik inde i byen så jeg Kim Larsen, der sad på en trappe og fik sig en smøg i solen. Man kan genkende hans stemme med det samme, og han ligner stadigvæk en gadedreng, bare med flere grå hår. ;) Til sidst men ikke mindst kom der en lille dreng til verden i Henriks nærmeste familie i går, så det kunne ikke have været en bedre dag. :)

Opskriften på 2 glas juice får I lige her:

  • 3 ferskner uden skind og sten
  • 1/4 banan
  • 5-6 isterninger
  • 1 dl vand

Blend det hele sammen, og nyd den kold. :)

Dette indlæg blev udgivet i Drikke. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

