3 SOMMERFAVORITTER + EN EKSTRA

Her kommer lige et lille bonusindlæg midt i den danske sommer. Jeg tænkte nemlig at jeg ville dele nogle af mine yndlings sommer-dulleprodukter. For der er nogle ting man er nødt til at tage højde for, når sommeren pludselig viser sig fra sin bedste side, og man endnu er bleg på trods af at det er sidst i juli. Den ene er solcreme, og denne er til ansigtet og er fantastisk fordi den ikke fedter eller smelter på huden. Den er egentlig beregnet til uren hud, men alle der gerne vil have en solcreme der trænger hurtigt ind, vil sandsynligvis sætte pris på denne. Den kan også bruges i stedet for fugtighedscreme, med mindre man døjer med tør hud. Den er fra det franske Avéne, har en faktor 30, og kan købes på apoteket til 149,50 kr.

En anden ting man gerne vil have om sommeren, men måske mindre om vinteren, er strandhår, altså den slags hår der er lidt tilfældigt, bølget og ikke ser alt for velplejet ud. Det får jeg med denne gel fra Kevin Murphy, hvor jeg blot hælder en klat af dette i håndfladerne, fordeler det jævnt i håret og derefter ruller to knolde på hver side af hovedet. Når man så har set ud som prinsesse Leia i ca. 30 min., slår man håret ud, og giver det evt. et sprøjt med hårsprayen, så det holder hele dagen. Fordelen ved denne gel er, at den ikke indeholder salt, modsat saltvandsspray som nemt kan udtørre håret. Denne her indeholder i stedet det samme, som får øjenskygger til at tørre hurtigt ind, og det er også lige hvad denne gel gør. Dog dufter den ret meget af kokos/ananas, så det skal man lige undersøge om man kan leve med. :)  Den kan købes her til 159 kr.

Når man stadigvæk er bleg, og pludselig er nødt til at gå i shorts pga. varmen, så er en selvbruner en ven i nøden. Denne er en af mine favoritter, da den trænger hurtigt ind og giver en pæn og jævn farve. Den kan købes i matas, er fra L’oréal og kan nogle gange findes på tilbud til ca. 35 kr.

En sidste ting er denne mascara fra Max Factor, som er min absolutte yndlingsmascara. Det er egentlig en helårsting, men den skulle med alligevel. :) Tidligere har jeg været glad for Helena Rubenstein og Diors mascaraer, men hvorfor betale dobbelt så meget for noget, som kan købes for det halve og er mindst lige så godt. Og i denne uge er de faktisk på tilbud i Kvickly til 2 for 1, så man får den klassiske sorte og en guld variant (begge mascaraer er dog sorte i farven) til 139 kr. :)

Det var lidt om mine yndlingsprodukter til sommerbrug. Nu vil jeg ud og nyde det gode vejr med strandhår, lange vipper, brune ben og masser af solcreme. :)

Dette indlæg blev udgivet i Skønhed. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

