OPBEVARING TIL KRYDDERURTER

Når man nu laver en masse kryddersalt, så skal man jo have et sted at sætte alle sine friske krydderurter. Derfor tog jeg de dåser jeg i sin tid spraymalede, og lagde lidt leca kugler i bunden, hvorefter jeg fordelte krydderurterne i disse. Forleden havde jeg købt denne lille kasse i Kvickly, som passer perfekt til at sætte dåserne i, så de ikke vælter i vinden. Nemt, billigt og egentlig også ret dekorativt, hvis jeg selv skal sige det. ;) I kassen står der en masse oregano, citrontimian og almindelig timian, som også er nogle af de krydderurter jeg bruger mest.

Nu vil jeg gå i gange med mit iskaffe projekt, som I nok skal få lov til at høre mere om. :)

Dette indlæg blev udgivet i Bolig. Bogmærk permalinket.

2 svar til OPBEVARING TIL KRYDDERURTER

  1. Camilla siger:

    Sikke en god idé – det ser skønt ud :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

