HAVEHYGGE

Jeg elsker hyggelige haver, og der er ikke noget bedre end at sidde ved et veldækket bord i en smuk have, på en lun sommerdag. Derfor har jeg samlet nogle billeder til inspiration, som kan få sommerstemningen frem i de fleste. Specielt det første billede synes jeg er helt fortryllende, og har en næsten provencalsk stemning over sig. Lysene på det sidste billede er bare så hyggelige og rustikke med bastbåndet og flydelysene, og er en nem og billig måde at skabe udendørsbelysning på. Tror faktisk at jeg har nogle Ikea flydelys liggende, og de små glassten i bunden har jeg også gemt, fra dengang hvor man dekorerede en spejlplade med glassten og bloklys. :P

Ved at klikke på billederne, kommer du hen til original siden. :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

