SPAR 25% PÅ ØKO I FØTEX I DAG

Et lille udvalg af dagens øko shopping…

Hvis der er noget, som kan få mig tidligt ud af fjerene på en lørdag morgen, så er det når Føtex har rabat på alle økologiske varer. Normalt plejer jeg at gå efter æg, mel, havregryn og den slags, hvor det ofte kan betale sig at vælge økologisk. Og 25 % er alligevel en sjat, så skynd dig i Føtex inden de lukker, og fyld dit øko lager op! :)

Må I alle få en dejlig weekend. Nu vil jeg vende tilbage til mit müsli projekt :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

4 svar til SPAR 25% PÅ ØKO I FØTEX I DAG

  1. Pernille siger:

    ej nej nej! jeg havde slet ikk overvejet at man kunne og burde købe varer som disse!!! hvor er du udspekuleret! cool, men det må jeg huske til næste gang.. hvis jeg altså har fri fra arbejde i bare 5 minutter af deres åbningstid!

    • Ja, det er bare med at komme ned og hamstre! :) Jeg plejer ofte at være der ved åbningstid sammen med alle pensionisterne, men de er heldigvis nemme at overhale, hvis man skal skynde sig ned til de gode varer ;)

  2. Mette siger:

    Ihh ville ønske Rønne havde en Føtex – jeg kæmper en kamp herhjemme for at overbevise Australieren om, at vi skal bruge de ekstra penge på økologi. Med tiden kommer det nok :-)

    Kryds lige fingre for, at Føtex får de fornødne tilladelser til at bygge på havnen i Rønne ;-)

    • Krydser alt hvad jeg har! :) Men det kan også være dyrt, hvis alt man køber skal være økologisk, men så længe det kun er nogle bestemte varer, så går det nok. Bare vis ham artiklen med burhøns, så forbarmer han sig nok. ;)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

