NETTO KUP!

Da jeg var i Netto i går, så jeg at de havde denne bog til 35 kr. Jeg har allerede den første i serien, som bare hedder Moderne Mamma. Denne udgave er til når tiden er knap, og det er en fordel i en travl hverdag. Jeg har faktisk været ret glad for den første bog, så det krævede ikke mange overvejelser før denne kom i indkøbskurven. Selvom det er Galbani der står bag, hvilket indebærer ost i alle retter, så kan jeg egentlig godt lide konceptet, og bogen er fyldt med lækre billeder og små fortællinger fra de italienske mammas. Jeg skal helt sikkert prøve kroketterne (med 250 g parmesan!), hindbær-tiramisuen, salaten med bresaola og parmesan, og så er det vist også på tide at jeg får smagt en ricottakage. :)

Denne salat ville jeg ihvertfald gerne have stående på min frokostmenu, mums!

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

