NYT TIL ALTANEN

Da jeg var så heldig at få foræret et par tomatplanter, måtte jeg sande at jeg manglede krukker der var store nok til dem. Derfor tog jeg et smut i Kvickly, hvor jeg fandt disse krukker til den nette sum af 229 kr. Det smarte ved dem er, at de er frostsikre, og de er overraskende lette, hvilket var en fordel da jeg skulle bære dem hjem. Tror dog den ene er lige stor nok til en tomatplante, så jeg bliver nok nødt til at omplante lidt.

Og så vil jeg lige vise jer mit lille appelsintræ, som nu blomstrer på livet løs. Havde ellers opgivet det, da det for et par måneder siden begyndte at tabe alle blomsterne, men det virker til at det er mere sejlivet end jeg havde regnet med. Yay! :-)

Psst, i morgen kommer opskriften på den chokoladeovertrukkede hindbær/hvid chokolade fragilité, og den er god!

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

3 svar til NYT TIL ALTANEN

  1. Mette siger:

    Efter lige at have været i det lokale plantecenter for at købe krukker, bl.a. én til en tomatplante, kan jeg fortælle, at tomatplanter bør have store krukker, da de kan få meget lange rødder. Så er sikker på krukken ikke er for stor :-)
    Knus

  2. Nå, men det er da meget godt :) Så slipper jeg også for alt besværet med omplantningen! <3
    Kram

  3. Mette siger:

    Det er rigtigt :-)
    <3

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

