SUNDAY DINNER

Her får I en lille billedspam fra min søndag, som kommer til at stå i (sviger)familiens tegn. Henriks bror, fætter og hans kone kommer nemlig til sunday dinner, så der skal hygges, og mon ikke fjernsynet bliver tændt omkring kl. 20.30… :)

Lidt selvforkælelse inden pæonsæsonen er slut. Det er helt sikkert en af mine yndlingsblomster, og jeg kan næsten ikke vente til de smukke knopper springer ud.

Jeg faldt over disse blommeabrikoser i Føtex i går, og af ren og skær nysgerrighed skulle de med mig hjem. Og de smager faktisk som søde blommer med en snært af abrikos, mums. :)

Små, fine lammeskanker, som skal langtidssteges og spises med aller største nydelse. Opskrift kommer senere.

Desserten, som indtil videre kun består af en nøddebund med tuc kiks. Lover at lægge et billede op af det endelige resultat. :)

Må I alle have en rigtig dejlig søndag!

 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

