BEAUTÉ PACIFIQUE

Nogle gange finder man et produkt, som er så godt, at man køber det igen og igen, år efter år. Sådan har jeg det med Beauté Pacifique, og jeg ved at jeg ikke er alene. Lige siden jeg besøgte deres ambulatorium i Hadsund og fik scannet min hud, har jeg erfaret at deres produkter rent faktisk virker. Min hud er blevet mere ensartet, og virker mere styrket og sund. Jeg har endnu ikke nået en alder, hvor min hud er begyndt at rynke, men min mor, som også bruger deres produkter, har oplevet en synlig forbedring af sin hud, og har nu skiftet sine Origins produkter ud med Beauté Pacifique. Jeg kan kun anbefale andre, at bestille en tid til en hudscanning, og prøve deres produkter – det er gratis og det gør ikke ondt. ;) Det smarte er også, at man kan komme igen efter nogle måneder, og blive scannet igen og se forskellen på den gamle scanning vs. den nye. På den måde kan man se om produkterne lever op til forventningerne, det kan vi li’! :)

På ambulatoriet i Hadsund er de rigtig søde til at give prøver med, som rent faktisk er store nok til at man kan teste dem over tid. Inde på deres hjemmeside, kan man under “Produkter” vælge det produkt man gerne vil se nærmere på, og derefter trykke på “Læs mere”, og der dukker en lille video op, hvor en af de ansatte fortæller om produktet – smart :) Her er et eksempel på en prøve set i forhold til en post it.

Det eneste minus er, at indpakningen ikke er den smukkeste, men til gengæld opvejes det af indholdet. Derudover er priserne lidt høje, men til gengæld synes jeg at produkterne generelt er ret drøje i brug.

Og skulle nogen være i tvivl, så er dette IKKE et sponsoreret indlæg, blot en kunde som er rigtig glad for sine køb. :)

Opdatering d. 13.03.13: Har siden dette indlæg også anskaffet mig dagcremen til tør hud og fugtmasken. Begge er super til den tørre, kolde luft som vi har i denne tid. Fugtmasken bruger jeg 2-3 gange om ugen som natcreme, og næste morgen er huden virkelig gennemfugtet, og meget nemmere at lægge makeup på. Dagcremen er dejlig fed, men trænger forholdsvist hurtigt ind i huden og så indeholder den lidt spf, hvilket er et stort plus.  Så begge produkter kan bestemt anbefales, hvis du døjer med tør hud. Jeg plejer at købe mine Beauté Pacifique produkter her.  

Dette indlæg blev udgivet i Skønhed. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

